28 April 2011

medical check up ~

assalamualaikum. :D

hai semua pembaca yg x boring membaca. ngeee~

its all about the tajuk ! :D

on 27/04/2011 me, tisha & mama went to klinik

for my medical check up. hehe. berbahasa inggeris toooh !

early in the morning we went to klinik kissey to take

my x-ray. wahhhh. :D never been trough all of this before. 

1st aku kena suruh masuk bilik persalinan utk tukar 

baju hospital. first time okay ! then, we were asked to

wait for the result. *betul ka ayat? :D

kami tggu 40minit utk keputusan x-ray. :)

while waiting, kami pegi breakfast @ Baba & Nyonya 

restaurant. :D makan mee basah & dim sum pagi. 

nyamaannnnnn ! && guess wat !? kami makan

sarapan dgn nilai rm58.80. bukan tujuan BOASTING.

tp SHOCK ! gila ni ! tapi sdh begitu harganya. rasanya pun

sedap juga. okay juga bah. :D

after breakfast p klinik kissey balik ambil result.

& the result is, i have a normal chest. uiseh !

next, kami pulang rumah. around 2pm aku, mama & tisha 

keluar balik p klinik kesihatan penampang. jauhhhhh. 

sesampainya kami dsana. aisee. aku kena suruh kencing !

HAHA. :D memang f1rst time ni ! utk apa ? urine test la

bah. :D aku & tisha pn p tandas. aku bgtau tisha kencing namau keluar. HAHA. :D:D dia suruh paksa ja ! sot !

eeee. okay stop. mihir. mihir. :D

after that, tggu result then my result is NORMAL ! :D alhamdulillah. :D

sudah urine test, ujian mata, ketinggian, berat & tekanan darah.

mata OK. 6/6 okay. tinggi, aku pindik ! 152cm sahaja. :D

berat aku 42.8kg. total BMI is 18.5 :) syukur tah tu nak !

then tggu lagi ! tggu sesi borang pengesahan di isi oleh doktor. :D

macam2 di tanya. di cek abdomen. GELI okay kena pegang ! :D lucu ni. then cek telinga. everything OKAY !

time doktor tulis borang mula lah aku tnya pasal hal wanita.

breast lumps. :D di cek juga ! *tetttt. :D utk semua wanita okay. **KALAU ADA CEPAT2 CEK. NANTI BAHAYA. 

btw, on 08/08/2011 i have an appoiment with HQE doctor.

can't mention here lah. :D thats all sayanngggggsss !

muahhugg ! :-*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.