25 April 2011

LABUAN TRIP !

assalamualaikum !

hai. harini aku mau ceta pasal trip aku ke LABUAN.

aku mula dari first la aa. :D baca la kamu diari blog. :D

21/04/2011 :
hari ni aku berjalan ke LABUAN. trip ke LABUAN seramai 12 orang. 9 org lelaki & 3 org perempuan. kami semua naik bus persiaran. kami bertolak kira2 pukul 3ptg dari rumah. then mulalah perjalanan. dalam perjalanan kami ada radio 'ORIGINAL' . haha. :D piE nyanyi sepanjang perjalanan. kami pun dgr ja laaaa. :D time otw p menumbok tu kami sesat seketika. HAHA. :D ni gara2 driver bus la ni asyik ikut jln pendek ja. last2 lambat sebab kena menyeberang pakai feri kecil dari kuala penyu. kami semua sampai menumbok kira2 pukul 6ptg. kami naik SPEED BOT pukul 7pm then smpai LABUAN pukul 7.45pm. MABUKKKK laaaaa. :D then kami c.in ke hotel BETA. kami menginap dsana. apartment kami berada d tingkat 16 dan bilik bernombor 16-04. TINGGI ! hehe. okay itu ja.

22/04/2011 :
hari ni kami bgn seawal 8.30am. bersiap utk breakfast d bawah. then kami bersiap lagi utk SHOPPING ! aku & fiffy tggl berdua dlm rumah pasal kumpulan kayak ada hala tuju masing2. & guess wat !? kami jalan kaki dari hotel BETA ke pasar. nah. KAN MATIIIII IHHHHH ! kami berjalan sampai tgh hari. then sebelah ptg kami berjumpa dgn kak baby & abg ajib. diorang lah yg bawa kami jalan2. berbalik ceta kami jalan kaki, sepanjang perjalanan kami pasti singgah kedai coklat utk survey harga. :D then kami pulang. petang kira2 kul 6pm kami jalan balik p pusing2 bandar. 1st kak baby bawa mkn d waterfront. then kami singgah terminal tgk harga coklat. :D pastu kami p sea sport. ngam2 p sana ada konsert RTM yg ke 25thn. hehe. ramai org. ada something terjadi time ni. haha. aku cuba lah main game baling dart arah belon, tp terbaling ke air minuman. BOCOR terus lari ! HAHA. soriiii ! :) then kami SHOOT TO THE MAX ! yg ada fb aku tu tgk la gambar k. :D

23/04/2011 :
tarikh ni aku n fiffy xpegi mana2 awal pagi. just kemass rumah n makan mee sedap. :D sblh tgh hari baru ke UK a.k.a. UJANA KEWANGAN utk jumpa kak baby. around 2pm kami berjumpa. & tggu kak baby ada rehearsal RATU KEBAYA ! heee. then kami pusing2 d UK beli makanan bawa naik ke bilik. then ceta2 dgn kak baby dlm bilik. hahaha. :D best bah. bila lagi. HEHEHE. :D jam 4pm kami kena ambil oleh abg ajib. kami p war memorial & Tiara Labuan Hotel. bikin apa ? bergambar la ! pastu kami p sea sport mcm besa. round2 sampai penat. :D bergambar then balik hotel. :D

24/04/2011 :
jeng. jeng. jeng ! tarikh ni adalah tarikh game kayak ! aiseeee. siuk lah. kami bgn seawal 4am. 6am bertolak ke kompleks sukan. pastu p gambar para peserta kayak. hehe. :D diorang start game pukul 7.30am then kami tggu dsetiap cek poin utk ambil gambar & bagi air. :D cek poin pertama & ke2 so far ok. tapiiiii, cek poin ke3 ada malang berlaku pada diriku. ngahaha ! AKU JATUH ATAS BATU BESAR ! kuyaakkk ! :D:D ni gara2 mau ambil gambar la ni. haha. :D xpa. pengalaman bah. then ke cekpoin 4. pastu pulang ke garisan tamat tggu acik fajan & acik imam sampai. JUARA men double okay ! bukan alang2 ituuuu. :D pastu di ikuti piE peserta single dpt tempat kedua iaitu 1st runner up. okay la bah juga kan. alhamdulillah. berkat sokongan kami itu. :D:D haha. abg kojai cakap "dk dtg putih jer, dk pulang hitam" hahaa. :D nama pun HOLIDAY ! :) hitam terbakar sudah ! ngam la ituuuuuu. :D then habis game, penyampaian hadiah kami pun balik hotel. haha. :D kami berjalan lg d UK with kayak boys ! uiseh ! :D beli coklat & main bowling. hahaha. kalah la pulaaa. berimalu ihhh ! thats oL !

25/04/2011 :
this is it ! hari kepulangan kami ke kk. alhamdulillah semuanya selamat sampai.

thats oL about LABUAN TRIP ! bnyk ceta sebenarnya. tapiiii. nanti2 lah. not in here. panjang bah ! :D kalau mau tgk gambar tgk kat fb ya. sesiapa yg ada add la. :D orite semua. thats oL.

p/s : tO acik imam, acik timut, acik aki, piE, syafiQ, abg kojai, bani, alim, kak nani & abg kamal. THANK U okay ! insyaallah panjang umur murah rezeki jumpa lg. dk sgt2 hepi ! this my last trip before PLKN. :D doakan keselamatan dk okay. dk doakan korang semua berjaya selalu. assalamualaikum !