15 March 2011

stOry Of my Life~

assalamualaikum.

jawab tu salam cepat ! !

hehehe. 

hari ni aku buat entri pasal aku la. :D

saja ja ni. boring bah di rumah kalau sudah jd pekerja kilang anggur. :D

okay lah aku mula k. haha. 

dimulakan dgn lafaz bismillahirahmanirrahim.

okay. nama diberi dk siti rohanna. anak numbur 2 dari 4 org. 

aku ada 1kakak, 1adik lelaki & 1adik perempuan.

aku masi punya kedua ibu bapa ku. baba & mama TERCINTA !

fyi, aku suka kaler VIOLET okay. as you all yg kenal memang tau la.

masa d bangku sekolah, *cheh.. kawan2ku ckp suara ku damit. mau bentang 

projek pn nda dgr. hehe. drg cakap aku ni ayu d skul tp dlm FB liar pula. haha.

besa la bah. tidak mau tnjuk belang. padahal memang pemalu. haha. kadang2 aku nda 

pandai malu juga. :) berkenaan dgn ketidak malu-an aku, 

aku penah minta tapau kuih n tuang semua kuih dalam kontener time raya. HAHA. :D

gila. okay boring.

aku seorang yg degil. pemalas *memang nda bleh buat bini. :). tapi dalam malas aku

rajin bah juga. seriously, aku bukan benci tp tidak suka STUDY. tp perlu juga.

bah, mau SUKSES kan. :) impian juga tu. aku mau jadi bisnis punya org bah.

minat tapi im NOT good in accounting. math okay lagi. xpa la.

study selagi mampu. pasal relationship, errmmmm. can't mention here lah. HAHA !

:D

best friends~ aku ada bnyk best fren. tp yg the best c fiffy, ummul, shafiza, stacey & atikah.

hehe. tp MOST rapat dgn fiffy lah. since primary 5 aku kenal dia.

pastu kami masuk secondary sama2. habis sama2. hehe. yg lain pun okay bah.

bukan dorang ja. kawan2 yg lain pun best bah juga.

okay, okay. boring.

apa lagi? kinda boring juga ni. hehe.

okay la. ini ja. kalau mau tau berkawan la sama aku. then judge sendiri k. :)

jgn pula judge lebih2. no body's perfect. hanya aku seorang perempuan

yg lemah di cipta oleh ALLAH utk menunaikan segala perintahnya.

insyaALLAH. 

wallahualam . muahhhugs ! :-*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.