18 September 2011

RAYAKU MERAH TERUS !

assalamualaikum :) selamat sejahtera :)

hai ! pada jam 14:02pm ni aku sudah bosan dgn bermain MUKA BUKU ni . cheh ! boring bah aku ! okay. tajuk aku punya blog kali ni tuuuuu naaaahh "BACA DI ATAS!" 

betul tu tajuk tu. dari raya 1st sampai raya bila2 la. aku suka warna merah. xtau napa. heee. lawaaa kali. padahal kegemaranku PURPLE ! org bilang tukar la. xkan sama kaler tiap2 tahun kan. sejak aku ni kompeni ALPHA sejak tu aku sukaa pakai baju merah. hahaha :D bhe'. bah itu ja la. boring kan :P

(Raya Pertama) xla merah tapi ada jua unsur merah :D


(Raya Kedua) nah merah sudah :D batik pula tu :p

(10 Sept 2011) merah juga time outing with family :)

(11 Sept 2011) open house for friends :)

banyak lagi pic ku merah. ini ja yg mampu aku masukkan :D hidup ALPHA a.k.a. HANG JEBAT !

p/s: xkena mengena dgn tajuk pula. hahaha :D btw enjoy reading while watching my pic. HAAHHA :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.