02 April 2011

today is my GREAT day. but a LITTLE BIT :(

assalamualaikum. 

today i'm so happy ! * mcm diary la pula.

kepada yg membaca thank you ya !

berbalik dgn tajuk,

hari ni hari sabtu aku planning mau 

p cp. 

then, aku pun pegi laaaa.

1st, aku sampai ja aku berdiri 1 org

tggu dgn & kak diya. :D

time2 tggu tu, jumpa , IJA SEMBULAN. 

HAHA. :D pastuuuu.

ceta pnjg kunu kami tgh2. HEHE. :D

then, terjumpa lagi dgn BELL & FAFA !

nah ! dating dorg kn. HAHA. :D

sdh jumpa drg. tgguuuuuuu. kak diya & kak ayin ambil.

pegi KFC. hehe. ddk2, ceta2 kejap & bergambar.

time d KFC kak diya kasi kenal semua kawan2 dia.

budak AKAUN semuanya. HAHA. :D

sempat juga aku kenal. yg aku igt,

miss ann, kak wana, kak ekie, kak loy &

the othersss. lupa bah. hehe. 

best dgn drg. sporting. w/pun aku malu. hee.

after lepaking dgn drg. w/pun kejap,

aku p luar dgn kak diya tggu c MR dtg. :D

terserempak lagi dgn FAFA & BELL. but,

at the same time aku nampak DON2 !

i miss themm ! ! xsempat ceta2 pun just waving

hand ja. :D

okay. ceta seterusnya. aku p palm square. makan.

pastuuu. jalan2 area palm square. haha. :D

kamu tau wat next??




aku jumpa NANA ! haha. :D staga ! mcm 

reunion bah !

tp mcm biasa. waving hand ja la.

pastuuuuuuuuuuuu.............







aku p beli tiket. kn liat wayang ni ! && guess wat?

 aku jumpa lagi teman FB aku c NASHA ! nah.

banar2 mcm reunion kn. :D

tp terlimpas jaaaaa. :D:D





sambil2 tggu wyg, jln2 la kunu. p bawah. pastu jumpa

lg adkku syg, SYAMINI !

hahaha. :D:D gila entri aku kali ni.

too many people i saw. :D

HAPPY la bah. tp ada jua :(an.

thennnnn. aku penat aku ddk dpn cinema.

aku dpt free show . haha. :D

begini cetanya,

aku nmpk pondan. alaa besa laaa. haha. 

tp kali ni mmg palui la bah. haha. :D

dialog sorg llaki dgn pondan :

lelaki baju putih : oi, pondan napa kunun kamu masuk tnds perempuan?

pondan : auuuuuuu.

lelaki baju putih : astagaaaa. mana boleh dorang sesuka hati masuk sana. boleh dsaman sbgi kes cabul tu.

lelaki jaga pintu panggung : nda pa la bah.

lelaki Baju putih : mana boleh biar. kalau polis tau kena drg.

......pondan2 pun keluar dari toilet.

lelaki baju putih : oi napa kamu masuk sana aa pondan? nda malu juga kamu ! 

pondan 1 : kami takut bah mau masuk tandas lelaki. nnti kami kena rogol.

lelaki baju putih : lelaki pn nda mau rogol kau bah. masi lagi butu bukan pepe. 

*ooPss. soriiii aaa. :)

pondan 2 : ada bah. kalau nda pecaya tgk la.

lelaki baju putih : kau ni jgn cabar saya tarik rambut palsu & nenen palsu kau tu.

pondan pun berlalu pergiii.

hahaha. :D funny kalau kamu ada di sana. bangang !

*mcm karangan pula..... haha. :D

then aku masuk cinema. aku liat wyg SUCKER PUNCH ! hehe.

best la juga. :D

okay. banyak ceta happy kn. ada juga sedih.

xjuga sedih betul laaa...

kecewa sedikit. aku nda dpt jumpa kak atie & kak baby.

atas sebab2 tertentu. thats all.

btw, xpa. next time la bah kn. :D

chill. i'm okay. :D

okay lah. sekian saja entri harini. :)

muahhhhuggg ! 




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.