16 February 2011

KEDIAMANKU KINGFISHER PARK !

assalamualaikum semua yg membaca. *mcm ada yg baca. haha. :D

start hari aku pulang sampai hari ini aku xda buat apa-apa di kediamanku. :(

aku ada stori mau tulis ni. baca seja la aa.
BRUNEI STORI :

10 feb : naik kapal terbang, duduk sebelah urg tua. *sasak ok ! malar ckp cina arah kediaku. sdh aku pkai tudung sana. then kami sampai teruusss straight p ASMA HOTEL *tempat penginapan aku & tisha. pastu, kami makan & jalan2 dimalam hari time2 hujan smbil mkn tungking yau *sedap !. pulang lewat. :)

11 feb : its akad nikah day. pagi tgk org akad nikah. then kami tlg bagi gifts kpd para tetamu. then, kami "JALS" sekejap baru pegi malam berbadak di malam hari. yaiy ! nOthing siuk. lepas event berbadak, JALS lg pusing2 bandar time hujan2 with jiji.

12 feb : pagi nothing buat apa2. tgh hari jalan p THE MALL with ana, dinah & her boyfie, tisha. pastu arnd 4.30pm kami plg hotel. jalan lg dgn jiji, dean & tisha p EMPIRE HOTEL. hujan juga. haha . :) siuk bah. pastu arnd 6pm kami plg hotel. mlm ada event sanding. makan. makan. makan. pastu ada sesi bergambar dgn pengantin. u all mau tau, kami pakai baju dusun lutod. hee. jd la kami model. ramai photographer ambil gambar kami. heee. mcm model. 1st time ni. :P then after sdh photoshoot, kami jalan lg p T.K GADONG. pukul 3am baru balik. gila ! never begitu oo. smpai cramp & demam di malam hari. btw ok jua la. jalan dgn adib, dean, dinah, tisha, balqis & wajihah. siuk. minum TEH C kami. nyamaaannnn ~!

13 feb : xjadi pulang pagi. delay ok. so kami hadiri kenduri doa selamat d sg. tilong. aftr hbs doa selamat, kami main BINGGO LOTTO. hahaha. :D nda pndai menang. sakit hati ku. hahaha. but kami xmain habis. pulang awal sbb pms. :( then, jalan p JP (JERUDONG PARK). siuk. itu ja la yg mampu aku ceta. penat sdh. :)))

14 feb : pagi, teda buat apa2, petang go a.port & pulang rumah. HOME SWEET HOME.  :) btw, perjalanan yg jauh dan boleh la jua siuk dia. heheh. :) thats all aku mau ceta. boring kn. ngee. ~~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.