22 January 2011

WITH MY GIRLFRIENDS ~ ~ :20 JANUARY 2011:

i LOVE my girlfriends!

hari khamis minggu ke-3 aku plan mau jumpa GIRLFRIENDS dCP. so berjalan lah kami. BUT, aku BROKE ! sandii iih. mimpi jadi kenyataan. mimpi p k-box tanpa duit. nahhh. betulbetul xduit aku. ee. btw, TISHA kasi pnjam jua la RM10 dgn aku. digunakan jua betulbetul. 1st pegi K-bOx "RM12". patakpatak la. memandangkan kami 4org ambi berkat sorg RM3. HAHA. ada lg RM7 dlm poket. soo, p main game RM1. ada lg RM6. oooo ya, tmbh masa RM2 tggl la RM4.

nah, duit tggl RM4 so mcm mau mkn? nasib jua DARLINGS aku kasi + duit. if x? nda mkn la. cian. nda pa la. nxt mnth ada income aku spend drg lg. so itu ja la yg aku mau BEBEL di blog ni. nda pndai bah aku kasi lawa ni ceta. hentam seja la. :)

BTW, liatkn lah pic me && my GIRLFRIENDS !
after 5years kami tdk jumpa begini kejadian rupa kami. RINDU ! !






syg MEREKA.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.